• Lorem ipsum

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Wij doen iedere dag ons uiterste best om je bestelling zo snel mogelijk naar je te versturen. De bestellingen die voor 14.00 uur bij ons binnen komen worden in principe (van maandag t/m vrijdag) nog diezelfde dag verwerkt en verzonden.

Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?
Afhankelijk van de pakketdienst wordt de bestelling de volgende dag of de dag erna geleverd in Nederland, met uitzondering van de zondag. Hebben wij onverhoopt een product toch niet in huis, dan zie je daarvan een melding op de site. Je kan dan aangeven dat je het product wel wilt bestellen. Op het moment dat het betreffende product weer voorradig is ontvang je daarover een bericht .

Hoe wordt mijn bestelling verstuurd?
Wij willen natuurlijk dat je gevoelige producten goed worden afgeleverd. Daarom worden de meeste producten goed beschermd door ons ingepakt. Deze gaan dan in een passend doosje. Deze doosjes worden door DHL pakketdienst bij je afgeleverd van maandag t/m zaterdag. Ben je niet aanwezig, dan wordt het pakketje de volgende dag nogmaals aangeboden. Als dat niet lukt wordt het pakketje op een dichtsbijzijde parcelshop afgeleverd. DHL zal daarvan een bericht achterlaten.
Is het een heel klein product zoals bijvoorbeeld een Eyepencil, dan wordt deze in een brievenbusdoosje verstuurd met DHL, ook weer van maandag t/m zaterdag.

Is mijn bestelling gelukt want ik heb geen bevestiging gehad?
Na je definitieve bevestiging van de bestelling ontvang je van ons een emailbericht daarvan. Mocht helaas door een technisch probleem dit bericht niet ontvangen worden, neem dan even contact met onze klantenservice op en dan zorgen wij dat het goed komt.

Kan ik na de bevestiging mijn bestelling nog wijzigen?
Nee, om je gegevens te beschermen, kan dat niet meer worden aangepast. Je mag wel altijd even contact op nemen met onze klantenservice zodat wij de bestelling voor je kunnen aanpassen. Vaak wordt je bestelling dan nog zonder vertraging naar je verzonden.

Hoe bestel ik iets bij Mink Beauty Concepts als professional (minkprofessional.nl)?
Het bestellen bij MinkBC als professional is heel eenvoudig, volg de volgende stappen:

  1. Ga naar de site: www.minkprofessional.nl
  2. Log in.
  3. Kies je product via het hoofdmenu of een van de submenu’s en leg het in de shopping bag.
  4. Klik vervolgens op “ga naar de kassa”.
  5. Controleer je bestelling, kies de gewenste verzendmethode en klik op “bestellen”. Je ontvangt daarna van ons een bevestiging en de verwerking is in gang gezet.

Tip:
Als je een probleem hebt tijdens het bestelproces, verwijder dan je cookies en probeer het opnieuw. Vaak lost dat al een hoop problemen op. Mocht het daarna nog niet lukken, neem dan contact op met onze klantenservice dan helpen we je daarmee.

Wordt mijn bestelling gratis bezorgd?
Ja, bestelorders vanaf € 300,- ex. btw worden zonder verzendkosten geleverd in Nederland. Voor orders onder de € 300,- wordt € 6,75 ex. btw in rekening gebracht.
Voor een verzending buiten Nederland, worden extra verzendkosten berekend. Als je de juiste keuze maakt in het bestelmenu krijg je die automatisch te zien.
Hieronder een indicatie:

Binnen de EU € 6,75 - € 85,00
Buiten de EU € 22,00 - € 72,00           
Buiten Europa € 20,00 - € 35,00

Let op! Buiten de EU worden mogelijk invoer- of douanerechten geheven. Je kunt daarover meer ontdekken via de plaatselijke douane.

Mag ik mijn bestelling ook ergens ophalen?
Ja, natuurlijk mag dat. Je kan op onze hoofdvestiging in Rhoon altijd je bestelling ophalen, dit kan je aangeven tijdens het plaatsen van je bestelling. Daarnaast kan je je bestelling laten afleveren bij een DHL parcelpunt bij jou in de buurt, dat is makkelijk want je hoeft dan niet thuis te zijn. 

Je krijgt dan via de track&trace code te zien wanneer je pakketje wordt verwacht bij het parcelpunt. Je kan dan op jouw moment langskomen om het op te halen. Neem wel een geldig legitimatiebewijs mee zodat we zien aan wie het pakketje wordt meegegeven. Niet opgehaalde pakketten worden na 14 dagen geretourneerd.

Wie bezorgd mijn bestelling?
Kleine en grote pakketten worden door DHL bezorgd.
Brievenbuspakketjes en enveloppen worden ook door DHL of PostNL bezorgd.

Krijg ik een Track & Trace code?
Ja, je ontvangt een Track & Trace code van het pakketje dat naar jou onderweg is. Ook van brievenbuspakketjes ontvang je deze code. Zo kan je zelf makkelijk zien waar en wanneer je pakketje wordt afgeleverd. De code wordt automatisch door de pakketdienst, binnen 24 uur na verzending door ons, aan je gestuurd.

Mocht je binnen 24 uur op werkdagen geen traceercode hebben ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice, want dan gaan we meteen voor je uitzoeken wat er gebeurd kan zijn.